Blogia
deliteraturayalgomas

Poema

Poema

 

   YO ELEGÍ

Yo elegí este silencio

este salmo de quietudes

que extrapolan recuerdos.

Elegí rodearme

   -apenas-

de las cosas simples

que un día tuvimos.

¿Dónde comenzó el desgaste,

el minúsculo gesto altanero?

Yo elegí este silencio

porque de tanto

auscultar la vida

supe abrir los ojos

y cerrar los puños

   -a tiempo-

cuando aún en ellos quedaban

algo de mieses

       un poco de sueños

            y bastante amor

    BETTY BADAUI

  Rosario-Argentina

 

JO VAIG TRIAR *

Jo vaig triar aquest silenci

aquest psalm de quietuds

que extrapolen records.

Vaig triar rodejar-me

-de penes-

de les coses simples

que un dia tinguérem.

On començà el desgast,

el minúscul gest altiu?

Jo vaig triar aquest silenci

perquè de tant auscultar la vida

vaig saber obrir els ulls

i tancar els punys

-a temps-

quan encara hi restava

deixalles de messes

deixalles de somnis

i prou d’amor

Poema de Betty Badaui traduït al català per Pere Bessó

Desde este sitio agradezco al Licenciado Pere Bessó, la traducción que acabo de recibir, es un verdadero obsequio

Betty Badaui

9/ 11/ 08

0 comentarios